Pagina's

Mijn vriendje.

I'm sorry for the people who cant read this but i didnt want to write in english cause i have to think twice harder haha.




Ik heb nu sinds 13 juni 2010 ' verkering / relatie ' met Kaming, hij is mijn eerste echte liefde, ik denk & hoop ook voor altijd want ik kon me zelf nooit binden aan iemand en had na 2 weken al schoon genoeg van jongens niet omdat ik een of andere player ben maar ik was te verlegen en ik durfde nooit om te zoenen om een eerste stap te zetten maar bij Kaming is het anders die aller eerste keer ; ik wist het - ik wil voor altijd met hem zijn, hij is de ware voor mij, en ik wil hem niet laten gaan, we hebben al heel veel meegemaakt slechte dingen en goede dingen. Het heeft ons sterker gemaakt. Hij staat altijd voor me klaar en laat me niet in de steek ook al heb ik zoveel problemen met mezelf. Hij doet ook heel veel voor me ik ben hem daar zo erg dankbaar voor! Maar wanneer hij weg gaat dan slaat de boel helemaal om ik word verdrietig waar ik ook zit sta of lig hij was daar en dat doet me verdriet omdat hij er dan niet meer is, ik ben ook bang hem kwijt te raken niet van vreemdgaan maar ik ben bang dat er wat ergs met hem kan gebeuren, ik weet zelf ook dat ik niet zo moet denken, maar ik hou zo veel van hem en wil hem niet kwijt en soms vind ik het gewoon irritant dat ik er niet mee kan omgaan. We zien elkaar alleen in het weekend want we wonen anderhalf uur van elkaar vandaan. En ik weet ook wel een beetje hoe het komt, de vriendschappen van toen raakte van de weg want we werden ouder en we gingen ons eigen weggetje dus we ( vriendinnen ) zagen elkaar bijna niet meer toen ben ik volledig voor Kaming gegaan en deed m'n dagelijkse vriendschappelijke dingen niet meer waardoor ik alleen nog maar met liefde bezig was ik heb ook alle jongens verbannen hoe stom het ook klinkt ik wou niks meer met ze te maken hebben. ( ZIt ook weer een heel verhaal achter ) Dus toen kreeg ik weer problemen blabla ging niet meer naar school zat alleen maar thuis dus ik deed eigenlijk niks. Wanneer je er uit bent met vrienden familie denk je er niet aan dat er wat ergs kan gebeuren met de gene waarvan je houd omdat je dan in gezelligheid zit met andere. Maarja het blijft moeilijk wanneer iemand waarvan je houd weggaat. Heb er al te veel zien gaan en dat bedoel ik niet in de zin van vriendjes. Achjaaaaa ik wou 't gewoon even kwijt  ~ 


the day we met, it already felt so good i’m so glad to have you in my life cause you are doing me right. you bring myself back to life, you make me happy you make me cry .. everything about you boy, is so damn fine! everytime you kiss me you’re making me high you make me do stuff i would never ever do, so i wanna thankyou for that my little babyboo you’ve got a place in my heart and in my soul i’ll be there for you whenever you need me, what time it is i will heal the pain with a big kiss. the word love is written in the sky i say; forever together till the day we die. 13O610 a love thats forever

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cute Hello Kitty 4