Pagina's

Vivi Clothes

Hou je van Asian Fashion? Shop dan nu online bij www.Vivi-Clothes.nl !

 De idieale website om te gaan winkelen als je dol bent op Korean/Japanese/Chinese fashion!


Van pruiken tot beauty producten, zelfgemaakte telefooncases van Hello Kitty
& Zelfs voor de Cosplay liefhebbers zijn er ook verschillende pakjes te koop. 

See it yourself! Ik zeg DOEN.


Vivi Clothes voor de echte Asian lover:
Vivi clothes biedt je heel veel keuzes aan, van tuttig tot weer stoer van sneakers tot hakjes
van dure merken ( #1 bekend Liz Lisa = Japans merk #2 w
C = Japans merk ) tot het goedkope dus het is voor iedereen. + Ook bieden ze je spullen aan voor bijvoorbeeld: Bruiloften. Je hebt zoveel keus! Zoek je een mooie pruik? Ook dat is te koop bij Vivi clothes
Je kan er alles vinden wat je nodig hebt. Ze hebben zelfs meer dan in een normale winkel.
Het is niet alleen kleding wat ze verkopen maar ook schoenen, sieraden, schooluniforms, bikinis, en voor de lovecouples: is er ook couple kleding wat erg ' in ' is in Korea.


Verzending:
De kleding komt ook echt uit Azie en word per vliegtuig ook vervoerd naar Nederland.
Het enige nadeel daarvan is dat het wat lang kan duren voor je het thuis hebt. Voor de mensen met een centje meer is er een snellere methode voor de verzending dus dan heb je het nog sneller in huis! Je krijgt ook een Track & Trace nummer zodat je kan zien waar je pakketje is, dit is zeer op prijs gesteld ook omdat het vanuit het buitenland komt, ik vind het fijn om mijn pakketje te kunnen opspeuren om te weten dat er niks raars mee is gebeurd en ik zeker weet dat het ook op een goede plek is. 


* Het lange wachten moet je niet laten tegenhouden want het is het zeker waard. *


Mijn mening & Bestellingen:
Ik vind het super dat ze bestaan en dat het ook in Nederland is, ik hou heel erg van de Asian culture/fashion en wist niet goed waar ik zulk soort kleding kon krijgen. Totdat ik het in een tijdschrift zag staan, mijn reactie daarop was dan ook echt: SUPER VET! Eindelijk kon ik ook die leuke schattige maar ook coole kleding bestellen. 


Ik ben super blij met mijn orginele bikini die ik bij Vivi clothes heb besteld, het is van Japanse style wat veel Gyaru meisjes dragen & wat veel meiden in Nederland niet hebben! Nu heb ik Hello Kitty sneakers besteld, waar ik heel erg lang op zoek naar was en ja Vivi clothes heeft ze.
Super bedankt daarvoor ook hier was mijn reactie: Enthousiast en wel iets té haha! Ik ga zeker meer bestellen. 


Ga nu snel naar www.Vivi-Clothes.nl en zie het verschil tussen de mode hier en de mode van Azie! Daar is het een stuk mooier en veel leuker als hier. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cute Hello Kitty 4